loading...
دفاع مقدس
.: اطـــــــــــــــــــــــــــــــــــلاعیه :.



بسیجی بازدید : 1031 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

برونسی

میگفت: «میخواهم با خون گلویم بنویسم یا زهرا (س)»

آقای تونی می گوید:

شهید برونسی روز قبل از عملیات بدر روحیه عجیبی داشت.
مدام اشک می ریخت، علت را که پرسیدم آقای برونسی گفت:
دارم از بچه ها خداحافظی می کنم چرا که خوابی دیده ام. سپس افزود: به صورت امانت برای شما نقل می کنم و آن اینکه:در خواب بی بی فاطمه زهرا (سلام الله علیه) را دیدم که فرمود: فلانی! فردا مهمان ما هستی، محل شهادت را هم نشان داد. همین چهار راهی که در منطقه عملیاتی بدر (پد)فرود هلی کوپتر است و به طرف نفت خانه و جاده آسفالت بصره _
الاماره می رود و من در همین چهار راه باید نماز بخوانم تا وقتی که به سوی خداپرواز کنم و بالاخره نیز این خواب در همان جا و همان وقتیکه گفته بود، به زیبایی تعبیر شد. و خود سردار شهید، شهادتین را خواند و بدینگونه عاشقی فرهیخته ،تا خدا پر کشید.

اما اینکه صورتش رو میبینی پر چروک هستش ولی من مطمئنم دلش صاف تر از برگ گل بود.....

میدونی چی شد؟!! مردونه تیر به گلوش خورد و نوشت:
یا زهرا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در سینه‌ام دوباره غمی جان گرفته است

« امشب دلم به یاد شهیدان گرفته است »
 

تا لحظه‌ای پیش دلم گور سرد بود
 

اینک به یمن یاد شما جان گرفته است
 

"یادتان همیشه جاویدان"
 

rezakh111@yahoo.com
 

خادمی 
          
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با وبلاگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 1,007
  • بازدید کلی : 13,084
  • کدهای اختصاصی
    ساعت فلش مذهبی
    
    
    
    
     
    
    
    
    

    اوقات شرعی

    
    
    
    

    وضعیت آب و هوا

    
    
    ذکر روزهای هفته
    
     
    
    
    
    

    .


    وصیت های شهدا
    وصیت شهدا
    کارنامه عملیات ها
    جنگ دفاع مقدس